پسورد دانشگاه ها

یوزر و پسورد اسکوپوس

معرفی پایگاه اطلاعات علمی اسکوپوس Scopus

پایگاه اطلاعات علمی اسکوپوس Scopus محصول شرکت الزویر Elsevier بزرگترین و معتبرترین چکیده نامه آنلاین جهان است که تمامی حوزه های علمی را در بر میگیرد و بیش از  24000 نشریه را از حدود 50000 ناشر نمایه میکند. اسکوپوس یک رقیب جدی و قدرتمند برای پایگاه اطلاعاتی – استنادی web of science محسوب میشود. این پایگاه در سال 2004 راه اندازی شده و آپدیت آن روزانه است.از آنجاییکه که اسکوپوس یک پایگاه استنادی است در مقابل هر رکورد بازیابی شده تعداد استنادهای دریافتی مربوط به آن را ارائه میدهد که نشان دهنده اهمیت و تأثیرگذاری آن مدرک است و بدینوسیله زنجیره استنادی مقالات قابل ردیابی میشود.

چگونه به اسکوپوس دسترسی پیدا کنیم؟

برای دسترسی به پایگاه Scopus با گیگاپیپر مکاتبه کنید. هزینه انواع اکانت اسکوپوس با ضمانتهای یک ماهه ، سه ماهه و شش ماهه و بیشتر خدمتتان اعلام می گرددد.

Figure showing an example of the Scopus document results and how to refine your search

یوزر و پسورد اسکوپوس خرید پسورد Scopus دسترسی به پایگاه استنادی Scopus.com

انواع جستجو در اسکوپوس

1- جستجوی نشریات (Browse Sources) :

در قسمت جستجوی نشریان امکان جستجو بر اساس عنوان و موضوع هر نشریه وجود دارد. اسکوپوس برای سنجش اعتبار نشریات دو شاخص SJR و SNIP را ارائه کرده است. برای دسترسی به این بخش در سایت اسکوپوس نیاز به اکانت اسکوپوس دارید.

بخش تحلیل نشریات  Analyze Journal

در بخش تحلیل نشریات  Analyze Journal و با استفاده از ابزار تحلیلگر نشریات  Journal Analyzer با جستجو و انتخاب نشریه موردنظر می توان علاوه بر دو شاخص SJR و ،SNIP تعداد کل مقالات نشریه، تعداد کل استنادهای دریافتی و برخی شاخص های آماری دیگر را به صورت نمودارهای گرافیکی مشاهده نمود. همچنین می توان دو یا چند نشریه را انتخاب نموده و شاخصهای مربوط به آنها را به صورت نموداری با هم مقایسه کرد. در این بخش امکان شناسایی نشریات هسته در هر حوزه موضوعی وجود دارد. باید یادآور شد که اطلاعات استنادی مربوط به نشریات از سال 6991 به بعد قابل دسترسی هستند. برای دسترسی به این بخش در سایت اسکوپوس نیاز به اکانت Scopus دارید.

2- جستجوی مدارک Document search

در بخش جستجوی مدارک میتوان با استفاده از یک یا چند کلیدواژه  Keyword یا عبارت جستجو Phrase به مدارک موردنظر دست پیدا کرد. در اینجا امکان اخص کردن جستجو از طریق گزینه های موجود در منو فراهم شده است. در صفحه نتایج و در ستون سمت چپ Refine میتوان نتایج جستجو را بر اساس سال، نویسنده، حوزه موضوعی، نوع مدرک،عنوان منبع، وابستگی سازمانی، کلیدواژهها، کشور، نوع سند و زبان مدرک محدود نمود.

امکان جستجوی موضوعی وجود دارد. در جعبه ی جستجو، کلید واژه خود برای جستجو در عنوان و چکیده اسناد را وارد کنید. برای دسترسی به این بخش در سایت اسکوپوس نیاز به اکانت اسکوپوس دارید.

از منوی آبشاری روبروی آن فیلد دلخواه از قبیل عنوان مقاله، چکیده، نویسنده و … را انتخاب و جستجوی خود را به آن فیلد محدود کنید. در مورد این فیلدها، در ادامه توضیح داده خواهد شد.

All Fields: امکان جستجوی کلیدواژه های مورد نظر در همه ی فیلدها را فراهم میکند.

Article Title, Abstract, Keywords: جستجو در عنوان مقاله، چکیده و کلیدواژه ها

Authors: جستجو در نام نویسندگان

First Authors: جستجو در نام نویسنده ی اول

Source Title: جستجو در منبعی که مقاله یا بخشی از کتاب در آن منتشر شده است )جستجو در نام مجله یا نام کتاب

Article Title: جستجو در عنوان مقاله

Abstract: جستجو در چکیده

Affiliation: جستجو در وابستگی سازمانی نویسنده (سازمانی که نویسنده وابستگی خود را به آن اعلام کرده است.)

Language: انتخاب زبان جستجو

ISSN: جستجو بر اساس شماره استاندارد بین المللی مجله

CODEN: کد منحصر به فرد برای شناسایی انتشارات مختلف

DOI: جستجو بر اساس شماره دیجیتالی مقالات

References: جستجو در منابع و مآخذ

Conference: جستجو در نام کنفرانس

Chemical Name: جستجو در نام شیمیایی مواد

CAS Number: جستجو بر اساس شمارهای که به مواد شیمیایی اختصاص داده شده است.

گزینه Add search field جعبه های جستجو را افزایش می دهد. در قسمت Limit to، محدودیتهایی مانند محدوده سالی (Date Range)، نوع مدرک (Document Type) و محدوده موضوعی (Subject Areas) را اعمال کنید.

Scopus and Web of Science logos

3- جستجوی نویسندگان Author search

در بخش جستجوی نویسندگان امکان جستجو براساس نام نویسنده وجود دارد. در لیست نتایج به دست آمده با کلیک بر روی نام نویسنده موردنظر شاخصها و آمار مرتبط با وی از جمله شاخص ایندکس H-Index که نشانگر تأثیرگذاری علمی نویسنده است؛ تعداد کل استنادها، تعداد کل ارجاعات، نویسندگان همکار  Co-authors و نمودار مربوط به شاخص هرش را میتوان مشاهده کرد. در این بخش همچنین میتوان آمار و حوزه های موضوعی مربوط به یک نویسنده را بهصورت نمودار دایرهای مشاهده و تحلیل نمود. اسکوپوس به هر نویسنده شناخته شده یک شماره منحصربه فرد ID اختصاص می دهد که به وسیله آن قابل شناسایی و جستجوست است. در این بخش امکان شناسایی نویسندگان پرکار نیز وجود دارد.

ORCID: اسکوپوس به هر نویسنده کد ۱۶ رقمی منحصر به فردی اختصاص داده است که با وارد کردن آن کد در قسمت ORCID ID می توان مدارک آن نویسنده را جستجو کرد. این کد، برای تمایز دادن بین نویسندگان دارای نام مشابه، مفید است. همچنین نام نویسندگان ممکن است به فرمتهای مختلف نوشته شود که با داشتن کد هر نویسنده تمام مقالات نویسنده که نام وی با فرمتهای مختلف نوشته شده بازیابی خواهد شد. برای دسترسی به این بخش در سایت اسکوپوس نیاز به اکانت Scopus دارید.

بعد از جستجوی یک محقق، اطلاعات آن محقق، تعداد مقالات و مدارک منتشر شده از وی، تعداد استنادات و همچنین شاخص h-index آن محقق مشخص می شود.

4-  جستجوی سازمانی Affiliation search

در بخش جستجو بر اساس وابستگی سازمانی یا مکانی، امکان جستجوی مدارک بر اساس نام سازمانها و مؤسسات فراهم شده است. بدین ترتیب می توان همه مدارک مرتبط با یک سازمان یا مؤسسه را جستجو نمود. در لیست نتایج جستجو علاوه بر مدارک، پروانه های ثبت اختراع نیز به صورت مجزا بازیابی شده اند. همچنین می توان به فهرستی از سازمانهای همکار در تولید مدارک نیز دسترسی داشت. حوزه های موضوعی مدارک نیز بر اساس نمودار دایرهای ترسیم شده است. برای دسترسی به این بخش در سایت اسکوپوس نیاز به اکانت Scopus دارید.

جستجوی پیشرفته در اسکوپوس Advanced search

در بخش جستجوی پیشرفته امکان هر نوع جستجو (شامل جستجوی نشریات، مدارک، نویسندگان و سازمانها) با استفاده از تگهای (برچسبها) مشخص و تعریف شدهای وجود دارد. در مقابل هر تگ نوع کاربرد آن به وسیله مثال نشان داده شده است. بدیهیست که برای یک جستجوی ترکیبی می توان از عملگرهای منطقی جبر بولی AND,OR,NOT میان کلیدواژه ها و عبارات جستجو استفاده کرد.برای دسترسی به این بخش در سایت Scopus نیاز به یوزر و پسورد اسکوپوس دارید.

لازم به ذکر است از آنجا که پایگاه اطلاعاتی اسکوپوس یک چکیده نامه است، امکان دسترسی به تمام متن مدارک به صورت مستقیم وجود ندارد و برای دسترسی به متن کامل باید بر روی لینک مربوط به ناشر View at publisherکلیک نمود که در صورت اشتراک، دسترسی به متن کامل آن میسر است.

اکانت Scopus

برای خرید اکانت Scopus  کافیست با ما مکاتبه کنید، ما شرایط و هزینه انواع اکانت اسکوپوس را خدمتتتان اعلام می کنیم. پس از واریز هزینه یوزر و پسورد Scopus ارسال می شود.

اکانت Scopus با ضمانت یک ماهه با هزینه 99 هزار تومان

اکانت اسکوپوس با ضمانت سه ماهه با هزینه 170 هزار تومان

اکانت Scopus با ضمانت شش ماهه با هزینه 249 هزار تومان

برای اطلاع از هزینه اکانتهای اسکوپوس با ضمانتهای بیشتر از 6 ماه مکاتبه کنید.

اکانت رایگان Scopus

برای دریافت یوزر و پسورد رایگان scopus، کافیست ما را به سه نفر از دوستان خود معرفی کنید (در کانال تلگرام و یا پیام شخصی و یا ایمیل). پس از خرید سه نفر از دوستان شما، اکانت رایگان اسکوپوس برایتان ارسال می شود.

یوزرنیم و پسوردهای مرتبط :
پسورد دانشگاه McGill
پسورد دانشگاه Zagazig University

5 comments on “پسورد دانشگاه Zagazig University

  1. ahmad گفت:

    با سلام.بسیار متشکرم.خیلی مفید بود.

  2. شقایق گفت:

    سلام
    متاسفانه پسورد منقضی شده است

  3. عظیم گفت:

    سلام
    پسورد دانشگاه saint leo دیگه کار نمیکنه. اگه امکانش هست هرچه سریعتر پسوورد جدید همین دانشگاه را بزارید. از سایت مفیدتون ممنونم.

  4. k گفت:

    خرابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با کلیک روی +۱ ما را در گوگل محبوب کنید