پسورد دانشگاه ها

یوزر پسورد UpToDate

خرید پسورد UpToDate

برای دریافت یوزر و پسورد آپتودیت ، با ما مکاتبه کنید. پسورد UpToDate را هم میتوانید در سایت http://uptodate.com در قسمت لاگین وارد نمایید، و هم می توانید در اپلیکیشن موبایل اپتودیت وارد نمایید. این یوزر و پسورد UPToDate در هر دو معتبر است. همچنین هر پسورد آپتودیت در دو دستگاه قابل استفاده است یعنی به طور مثال یوزر و پسورد اپتودیت را می توانید در تلفن اندرویدی (و یا ایفون) خود و در تبلت اپل خود استفاده کنید. برای خرید اکانت UpToDate و دریافت یوزر و پسورد UpToDate کافیست با ما مکاتبه کنید.

آپتودیت چیست؟

 پسورد UpToDate نحوه عضویت در uptodate دانلود آخرین ورژن uptodate دانلود uptodate 2018 uptodate برای ایفون دانلود uptodate افلاین سایت uptodate

یوزر و پسورد UpToDate

آپتودیت یک مرجع مبتنی بر شواهد (evidence-based) است که هنگام درمان بیمار، در تصمیم‌گیری درست به پزشکان کمک می‌کند. این مرجع ارزشمند که کار نگارش آن را پزشکان برعهده داشته‌اند، دربردارنده آخرین اطلاعات پزشکی و دارویی است. این اطلاعات طی یک فرآیند بسیار دقیق با همکاری بیش از 6500 پزشک مشهور بین‌المللی جمع‌آوری و پس از بازبینی توسط پزشکان و ویراستاران مطرح عرضه می‌شود. هدف از عرضه این مرجع دسترسی پزشکان و داروسازان به جدیدترین و معتبرترین اطلاعات پزشکی و دارویی است. با تهیه آپتودیت، این اطلاعات در قالب توصیه‌هایی مبتنی بر تجربه و مشاهدات، در دسترس پزشکان و داروسازان قرار گیرد. امروزه آپتودیت توسط بیش از 3.5 میلیون پزشک در 187 کشور و حدود 90 درصد از مراکز آموزشی پزشکی در آمریکا برای عرضه بهترین خدمات درمانی استفاده می‌شود.

این مرجع پزشکی بیش از 25 سال اعتماد پزشکان و مسئولان بخش سلامت و درمان را به خود جلب کرده است و تاثیر بسیار زیادی در کیفیت درمان بیماران داشته است. براساس نتایج بیش از 80 پژوهش، استفاده از آپتودیت باعث کاهش زمان بستری بیمار، کم شدن شکایات بیماران و همچنین کاهش مرگ و میر شده است. این نتایج همچنین نشان می‌دهد استفاده از آپتودیت سهم بسزایی در افزایش بهره‌وری فعالیت‌های مراکز درمانی از جمله بیمارستان‌ها و بهبود روند مراقبت از بیمار داشته است. نظرسنجی‌های انجام‌شده از کاربران این مرجع پزشکی در سال 2016 نشان می‌دهد پزشکان در بیش از 94 درصد موارد، پاسخ سوال‌های خود را در این مجموعه یافته‌اند. با توجه به این نتایج می‌توان گفت آپتودیت با بیش از 32 میلیون بازدید در هر ماه، معتبرترین مرجع کمک در تصمیم‌گیری پزشکی به‌شمار می‌آید.

پسورد رایگان UPToDate

درصورتی که ما را به 5 نفر از همکاران و دوستان پزشک خود معرفی کنید، و این دوستان اکانت اپ تودیت را از ما خرید کنند، ما به شما یک پسورد رایگان UpToDate بشما هدیه می دهیم.

 

انواع موضوعات تحت پوشش این پایگاه عبارتند از:

  •  طب اورژانس بزرگسال و اطفال
  •  مراقبت های اولیه بزرگسالان و پزشکی داخلی
  •  آلرژی و ایمونولوژی
  •  قلب و عروق
  •  پوست
  •  غدد درون ریز و دیابت
  •  پزشکی خانواده
  •  گوارش و کبد
  •  طب سالمندان
  •  هماتولوژی
  •  بیماریهای عفونی
  •  نفرولوژی و فشار خون بالا
  •  مغز و اعصاب
  •  مامایی، تخصص زنان و بهداشت زنان
  •  انکولوژی
  • کودکان
  •  روانپزشکی
  •  ریه، مراقبت های ویژه و پزشکی خواب
  •  روماتولوژی
  •  جراحی

 نحوه عضویت در uptodate

برای عضویت در UpToDate ابتدا به آدرس https://www.uptodate.com/home بروید. سپس بر روی SUBSCRIPTION کلیک کنید. در صفحه بعد بر روی New User کلیک کنید. در صفحه بعد مطابق تصویر زیر مشاهده می کنید که عضویت در اپتودی به نیاز به پرداخت دلاری دارد. عضویت در UpToDate بصورت یک ماهه ، عضویت بصورت یک ساله، دو ساله و در نهایت عضویت در اپتودیت به صورت سه ساله است. همانطور که تصویر مشاهده می کنید امکان دسترسی رایگان به uptodate نیست و دریافت UpToDate نیاز به پرداخت هزینه دلاری دارد.
 پسورد UpToDate نحوه عضویت در uptodate دانلود آخرین ورژن uptodate دانلود uptodate 2018 uptodate برای ایفون دانلود uptodate افلاین سایت uptodate

نحوه عضویت در uptodate دانلود آخرین ورژن uptodate دانلود uptodate

دو مشکل در دریافت یوزر و پسورد

برای خرید یوزر و پسورد از سایت UpToDate دو مشکل وجود دارد : 1- نیاز به کارتهای بین المللی مثل Vista , PayPal و…. وجود دارد. 2- هزینه بالای اکانت UpToDate

برای حل این مشکل، یونی پسورد با خرید لایسنس اپتودیت، امکان عضویت شما در اپتودیت و ارایه یوزر و پسورد اپتودیت را با هزینه چند هزار تومانی فراهم کرده است. uptodate برای ایفون و همچنین اپتودیت برای اندروید قابل استفاده است.

مهمترین انجمن هایی که در تهیه این پایگاه همکاری دارند عبارتند از:

American Thoracic Society

The Endocrine Society, The Hormone Foundation

American College of Rheumatology

Society of General Internal Medicine

The American College of Obstetricians and Gynecologists

American Gastroenterological Association

سایت up to date

برای رفتن به سایت up to date کافیست وارد نشانی https://www.uptodate.com شوید.

دانلود uptodate افلاین

با جستجوی عبارت دانلود uptodate افلاین در گوگل به سایتهایی می رسید که نسخه هایی مثل نسخه UpToDate 21.6 را قرار داده اند. توجه کنید که این نسخه های html افلاین اپتودیت مربوط به سالهای 2013 می باشد که اولا بروز نمیباشد (با توجه به ضرورت اپتودیت بودن در اطلاعات پزشکی، عاقلانه نیست که از اطلاعات 5 ساله پیش استفاده کنید) و درثانی بصورت html میباشد و با نرم افزار UpToDate که سهوت دسترسی به داده ها و اطلاعات را فراهم می کند. کاملا متفاوت می باشد. برای دریافت و دانلود اپتودیت افلاین کافیست پس از خرید یوزر و پسورد UpToDate در قسمت Offline Content نسخه بروز شده اپتودیت را دریافت کنید. با انجام اینکار نسخه افلاین UpTodate شده کاملا بروزشده می باشد. و هر زمان که نیاز داشته باشید و دسترسی به اینترنت با سرعت دارید می توانید نسخه جدید اپتودیت را دانلود کنید.

دانلود آخرین ورژن uptodate

با خرید پسورد UpToDate می توانید اخرین ورژن اپتودیت را برای اندروید و همچنین اخرین ورژن اپتودیت را برای اپل بر روی دستگاه خود دانلود کنید.

قابلیتهای نرم افزار آپتودیت

UpToDate حاصل کار بیش از ۴۰۰۰ پزشک در ۷۷۰۰ زمینه مختلف است. ۳۶۰,۰۰۰ کاربر در سرار دنیا از این نرم افزار استفاده می کنند و کمک در تکمیل و برطرف کردن مشکلات این برنامه می کنند.
UpToDate برنامه ای است که توسط آن کاربران می توانند سوالات پزشکی و بالینی خود را مطرح کرده و پاسخ آن را دریافت کنند.
UpToDate راهنمای پشتیبانی منابع تصمیم بالینی با اطلاعات بالینی مبتنی بر شواهد است. شامل مباحث دارو و توصیه های مراقبتی است که پزشکان روی نقطه مراقبت تکیه می کنند.
UpToDate موضوع بیش از ۳۰ مطالعات پژوهشی بوده که استفاده گسترده از UpToDate را برای بهبود مراقبت از بیمار و عملکرد بیمارستان تایید کرده است.

این دیتابیس شامل بیش از 16 هزار مقاله مبتنی بر شواهد و 31 هزار عکس ، جدول و الگوریتم می باشد

استفاده از یوزر و پسورد آپتودیت

پس از دریافت یوزر و پسورد UpTodate بایستی یا نرم افزار را دانلود کنید و یا در سایت آپتودیت استفاده کنید.

دانلود برنامه آپتودیت:

برای کامپیوتر که نیازی به برنامه خاصی نیست. با مرورگر وارد سایت uptodate.com شوید و با رمز عبور و نام کاربری وارد می شوید.

برای گوشی ها و تبلت های آندرویدی میتونید به Google Play گوشیتون مراجعه کنید، و یا از سایت P30Download ان را دانلود کنید.

برای گوشی ها و تبلت های اپل باید در اپل استور برنامه uptodate رو پیدا و نصب کنید.

مهمترین مزیتهای داشتن یوزر و پسورد اورجینال اپتودیت

با داشتن پسورد اورجینال و واقعی UpToDate از مزایای زیر استفاده کنید :

1- شما با داشتن نام کاربری می توانید در هر لحظه به جدیدترین مطالب آپتودیت دسترسی داشته باشید. و نیاز نیست مدتها صبر کنید تا بروز رسانی شود (معایب شرکتهای دیگر که اکانت نرم افزارهای خود را می فروشند و بروز نیست).

2- از آنجایی که امروزه  اکثر افراد تلفن هوشمند و تبلت دارند و اکثرا هم به اینترنت دسترسی دارند، با نصب نرم افزار مخصوص موبایل آپتودیت که هم برای آندروید وجود دار و هم برای iOS ، می توانید به راحتی به مطالب دسترسی داشته باشید و هر بار فقط همان مطلب را از اینترنت دریافت می کنید. بنابراین لازم نیست متحمل دانلود چندین گیگابایت اطلاعات باشید و یا کپی کردن فایلها بصورت آفلاین در گوشی و تبلت.

3- همچنین می توانید از طریق کامپیوتر و با مراجعه به سایت آپتودیت از  آن استفاده کنید و نیازی به نصب نرم افزار نیست.

یوزرنیم و پسوردهای مرتبط :

8 comments on “یوزر پسورد UpToDate

  1. مرتضی نظریان گفت:

    سلام من پسورد اپتودیت دو ساله میخواستم

  2. سارا رضايي گفت:

    هزينه اكانت ها رو لطفاً ايميل كنيد و طريقه پرداخت رو هم بفرماييد

  3. علی گفت:

    سلام اکانت یه ساله میخوام

  4. hossein گفت:

    آیا اکانت دائمی هم دارید؟
    لطفا هزینه اکانت دو ساله را برام ایمیل نمائید

  5. فرزانه گفت:

    سلام
    هزینه ی اشتراک چنده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با کلیک روی +۱ ما را در گوگل محبوب کنید