پسورد دانشگاه ها

پسورد دانشگاه Michigan

یوزر پسورد دانشگاه میشیگانپسورد دانشگاه میشیگان

مهمترین پایگاه های علمی تحت پوشش دانشگاه umich :

IEEE – Science Direct – Springer – ACM – ACS – ASCE – ASME – JSTOR – Wiley – Emerald – Taylor & Francis – AIAA –

معرفی دانشگاه میشیگان :

دانشگاه میشیگان (به انگلیسی:  University of Michigan)‏، یکی از معتبرترین دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا بوده و در ایالت میشیگان و شهر ان‌آربور واقع است.

این دانشگاه بزرگ دارای بیش از ۴۰۰۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلات عالی در رشته‌های گوناگونی از قبیل رشته‌های فنی، پزشکی، علوم پایه، هنر، علوم انسانی، زبان و ادبیات است. طبق رتبه‌بندی دانشگاه‌های امریکا که هر ساله توسط وبگاه یو اس نیوز منتشر می‌شود، دانشگاه میشیگان از معدود دانشگاه‌های امریکا است که در تمامی رشته‌ها در بین چند دانشگاه برتر این کشور قرار دارد. دانشکده مهندسی انرژی هسته‌ای دانشگاه میشیگان و دانشکدهٔ مهندسی صنایع این دانشگاه در بین تمامی دانشکده‌های دانشگاه‌های امریکا رتبه اول و دوم را به خود اختصاص داده‌ند. [۲][۳] در سال ۱۹۹۵ شورای ملی تحقیقات این دانشگاه را از لحاظ کیفیت برنامه‌های آموزشی در رده سوم بین دانشگاه‌های ایالات متحده امریکا قرار داد. دانشگاه میشیگان دارای یکی از بزرگترین گروه دانش‌آموختگان در بین دانشگاه‌های جهان است. در سال ۲۰۰۷ تعداد دانش‌آموختگان در قید حیات دانشگاه ۴۶۰۰۰۰ نفر اعلام شد. بودجه آموزشی دانشگاه بالغ بر یک میلیارد و صد و چهل میلیون دلار است که از جمله هنگفت‌ترین بودجه‌های تحقیقاتی در ایالات متحده‌است.

این دانشگاه ۷ برنده جایزه نوبل، ۱۱۶ قهرمان المپیک، ۱۶ برنده جایزه مؤسسه مک آرتور و ۱۸ برنده جایزه پولیتزر را به جهان معرفی کرده‌است. از فارغ التحصیلان بنام این دانشگاه می‌توان به جرالد فورد رئیس جمهور سابق امریکا و لاری پیج بنیان‌گذار شرکت گوگل شاره کرد. مایکل فلپس ورزشکار سرشناس دارنده شانزده مدال المپیک و مدونا خوانندهٔ اسطوره‌ای موزیک پاپ نیز در این دانشگاه تحصیل کرده‌اند. برای دریافت پسوردهای دانشگاهی جدید با ما مکاتبه کنید. با دریافت پسورد دانشگاه Michigan به منابع علمی زیادی دسترسی خواهید داشت.

پسورد دانشگاه میشیگان :

برای ورود به دانشگاه umich بر روی تصویر زیر کلیک کنید :

ادرس لاگین دانشگاه

با توجه به اینکه پسورد این دانشگاه ، جزء پسورد دانشگاه های تراز اول می باشد برای دریافت پسورد و اطلاع از قیمت اکانت این دانشگاه یک ایمیل تحت عنوان ” قیمت اکانت دانشگاه میشیگان” به ایمیل Password@UniPassword.ir ارسال کنید.

لینک خروج :

لینک خروج از دانشگاه

لیست  کامل پایگاه های علمی دانشگاه Michigan به ترتیب نام پایگاه علمی  A – Z :

http://www.lib.umich.edu/searchtools#databases/browse/a

لیست  کامل پایگاه های علمی دانشگاه Michigan  براساس نام رشته:

http://www.lib.umich.edu/searchtools#journals/subject

یوزرنیم و پسوردهای مرتبط :

6 comments on “پسورد دانشگاه Michigan

  1. fateh2012 گفت:

    Michigan

  2. fateh2012 گفت:

    Password Michigan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با کلیک روی +۱ ما را در گوگل محبوب کنید